"Соціально-педагогічне прогнозування як засіб проектування соціального розвитку дітей та молоді". Сосновська М.В., методист ЦМСПС

ознайомитись...

"Особливості соціально-психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами", Цумарєва Н.В.

ознайомитись...

Індивідуальна програма корекційно - розвивальної роботи з учнем (-) класу (П.І.Б) з проблеми розвитку пізнавально-психічних процесів та попередження виникнення психоемоційних порушень особистості (що перебуває на індивідуальному графіку навчання), Ланчуковська Л.А., практичний психолог ЗОШ № 2

ознайомитись...

"Особливості корекційно-розвивальної роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку", Полудень Л.В.,практичний психолог спеціальної загальноосвітньої школи № 1

ознайомитись...

"Розвиток саморозуміння та самосприйняття під час комунікації учнів підліткового віку із затримкою психічного розвитку на уроках спілкування". З досвіду роботи практичного психолога Токової В.Б. з дітьми, що мають вади психічного розвитку

ознайомитись...

"Адаптація учнів із ЗПР до навчання в школі", Гредіна В.Б. практичний психолог

ознайомитись...

"Специфіка психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у закладах освіти, що працюють в умовах інклюзії", Демешкевич В.А., практичний психолог ЗОШ № 10

ознайомитись...

"Використання казок В.Сухомлинського в процесі корекції емоційно-вольової сфери дітей з порушенням зору", Кваша Т.І., практичний психолог СДНЗ № 46

ознайомитись...

"Інноваційні технології психолого-педагогічного супровод дітей в спеціальних класах інтенсивної педагогічної корекції", Шпиль А.В., практичний психолог НВК № 26

ознайомитись...

Кiлькiсть переглядiв: 970

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.