Індивідуальна програма корекційно - розвивальної роботи з учнем (-) класу (П.І.Б) з проблеми розвитку пізнавально-психічних процесів та попередження виникнення психоемоційних порушень особистості (що перебуває на індивідуальному графіку навчання), Ланчуковська Л.А., практичний психолог ЗОШ № 2
"Особливості корекційно-розвивальної роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку", Полудень Л.В.,практичний психолог спеціальної загальноосвітньої школи № 1
"Розвиток саморозуміння та самосприйняття під час комунікації учнів підліткового віку із затримкою психічного розвитку на уроках спілкування". З досвіду роботи практичного психолога Токової В.Б. з дітьми, що мають вади психічного розвитку
"Специфіка психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у закладах освіти, що працюють в умовах інклюзії", Демешкевич В.А., практичний психолог ЗОШ № 10
"Інноваційні технології психолого-педагогічного супровод дітей в спеціальних класах інтенсивної педагогічної корекції", Шпиль А.В., практичний психолог НВК № 26
Коментарi