ЗАДАЙТЕ ВАШЕ ЗАПИТАННЯ
ЗАПИТУВАЛИ | ВІДПОВІДАЄМО |
Чи є зміни в організації навчального процесу для учнів з особливими освітніми потребами у 2016/2017 н.р.? | Так, було внесено зміни до навчальних програм, спрямовані на їх розвантаження, врахування вікових особливостей дитини, відповідність сучасному розвитку науки та технологій детальніше... |
В чому полягають завдання практичного психолога щодо супроводу інклюзивного навчання? | Головні завдання працівників психологічної служби визначені в листі МОНУ від 02.01.13 р. № 1/9-1 детальніше... |
Які головні завдання стоять перед соціальним педагогом загальноосвітнього закладу щодо супроводу інклюзивного навчання? | Головні завдання соціального педагога щодо організації інклюзивного навчання визначені в листі МОНУ від 02.01.13 рю № 1/9-1 детальніше... |
Чи повинні вчителі зберігати конспект уроку після його проведения? | На законодавчому рівні термін зберігання поурочних планів(конспектів) уроків вчителя та їх приналежність до обов’язкової шкільної документації не визначено детальніше... |
Чи має право заступник директора з навчально-виховної роботи перевіряти поурочні плани вчителів? | Так, ЗДВР має право ознайомлюватисьз усією документацією, що стосується навчального процесу, а отже й поурочнимипланами, хоча прямого обов’язку щодо цього за заступниками не закріплено детальніше... |
Чи існує оновлений варіант кваліфікаційних характеристик педагогічних працівників спеціальних та загальноосвітніх навчальних закладів? | Так, наказом МОН України від 01.06.2013 р. № 665. «Про затвердження кваліфікаційниххарактеристик професій (посад) педагогічних та науково-педагогічних працівниківнавчальних закладів» оновлено кваліфікаційні характеристики педагогічнихпрацівників детальніше... |
Яким є порядок відкриття спеціальних класів на базі загальноосвітнього навчального закладу? | Відповідно до Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами (ООП) у загальноосвітніх навчальних закладах детальніше... |
Який документ отримують випускники шкіл, які навчалися за індивідуальною формою, у спеціальних чи інклюзивних классах? | Учні, які навчаються за індивідуальною формою, у спеціальних чи інклюзивних класах, зараховуються до складу учнів відповідного навчального закладу і мають такі ж права і обов’язки, які встановлені для всіх учнів загальноосвітньогонавчального закладу детальніше... |
Коментарi