ЗАДАЙТЕ ВАШЕ ЗАПИТАННЯ

ЗАПИТУВАЛИ

ВІДПОВІДАЄМО
Чи є зміни в організації навчального процесу для учнів з особливими освітніми потребами у 2016/2017 н.р.?Так, було внесено зміни до навчальних програм, спрямовані на їх розвантаження, врахування вікових особливостей дитини, відповідність сучасному розвитку науки та технологій
детальніше...
В чому полягають завдання практичного психолога щодо супроводу інклюзивного навчання?Головні завдання працівників психологічної служби визначені в листі МОНУ від 02.01.13 р. № 1/9-1
детальніше...
Які головні завдання стоять перед соціальним педагогом загальноосвітнього закладу щодо супроводу інклюзивного навчання?Головні завдання соціального педагога щодо організації інклюзивного навчання визначені в листі МОНУ від 02.01.13 рю № 1/9-1
детальніше...
Чи повинні вчителі зберігати конспект уроку після його проведения?

На законодавчому рівні термін зберігання поурочних планів(конспектів) уроків вчителя та їх приналежність до обов’язкової шкільної документації не визначено
детальніше...
Чи має право заступник директора з навчально-виховної роботи перевіряти поурочні плани вчителів?

Так, ЗДВР має право ознайомлюватисьз усією документацією, що стосується навчального процесу, а отже й поурочнимипланами, хоча прямого обов’язку щодо цього за заступниками не закріплено
детальніше...
Чи існує оновлений варіант кваліфікаційних характеристик педагогічних працівників спеціальних та загальноосвітніх навчальних закладів?


Так, наказом МОН України від 01.06.2013 р. № 665. «Про затвердження кваліфікаційниххарактеристик професій (посад) педагогічних та науково-педагогічних працівниківнавчальних закладів» оновлено кваліфікаційні характеристики педагогічнихпрацівників
детальніше...
Яким є порядок відкриття спеціальних класів на базі загальноосвітнього навчального закладу?Відповідно до Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами (ООП) у загальноосвітніх навчальних закладах
детальніше...
Який документ отримують випускники шкіл, які навчалися за індивідуальною формою, у спеціальних чи інклюзивних классах?


Учні, які навчаються за індивідуальною формою, у спеціальних чи інклюзивних класах, зараховуються до складу учнів відповідного навчального закладу і мають такі ж права і обов’язки, які встановлені для всіх учнів загальноосвітньогонавчального закладу детальніше...
Кiлькiсть переглядiв: 921

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.